۱۹ اسفند ۱۳۸۷

9

باز يه مشكل پيدا كردم اومدم سراغت... روم خيلي زياده بالاسري ميدونم
ولي به جون مسا من آدم گ ه ي نيستم! قبول كه يه وقتايي بد ميشم
اما ... من يه مدل ديگه ميخامت ! مي فهمي ؟
به چن نفر بگم براي اين مشكل دعام كنن؟
چقدر به مامان بگم نذر كنه؟
پس خودم چي؟ چرا يه تكوني نميخورم؟
تو ميدوني چمه؟ بهم بفهمون كه هنوزم مث قبل هوامو داري! بيدارم كن
يه وقتايي كه اصن ازت توقع نداشتم دستمو گرفتي و بلندم كردي
اما اينبار ازت ميخام! خودم اومدم سراغت!
ميترسم قول بدم كه آدم بشم اما بازم مث قبل ... خدايي ، بگو كه هوامو داري
هنوزم دلم كوچيكه! با يه تلنگر له ميشه ها

۵ نظر:

  1. ناشناس۱:۱۹

    سلام خوبي به دلم افتاده كه كارت درست ميشه فكرشو نكن

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۲:۲۱

    يه تلنگر!!!
    نذر!!!!
    دل كوچيك!!!!!
    آدم گه!!!!!!!!
    ...
    روي اينا مكث داشتم
    مرسي در كل.

    پاسخحذف
  3. سلام مهسا جینگول عزیز و تبریک سال نو و ارزوی بهتر روزهایی از دیروزها برای تو. نیامدم و دیر امدم چون عزادار بودم در از دست دادن سعه عزیز در حادثه رانندگی و تو حتمن خرده نمیگیری بر من. ایام به کام تو

    پاسخحذف
  4. اينقدر نمك به زخمم نپاش توكل كن دوست ندارم كسايي باشند كه اينطوري حرف بزنند قوي باش با قوي بودنت منم حس بهتري پيدا ميكنم

    پاسخحذف

حرف دلت